Sunday, August 15, 2010

Meh aku cte skit pasal Friendship !

Bagi aku friendship nie bukan tmpt ko nk lepak and have sweet memory je . Ko gay ke ape nk sume bende sweet ? What makes a fucking friendship really tight is a friend is there with ur damn up and downs . Dont think u r right in everything ! Learn to sit and fucking listen ! Standard la memember gaduh tp perlu ke ko nk kutuk blakang ? Pastu ko sendiri yang bajet lonely ! Sape yang mintak ? Ko jgk ! Can't we just sit and talk ? Learn to accept ? Dulu la kn masa muda2 , aku xnk kalah beb kalau bergaduh ngan member . Tp sejak aku dah 21 ni yang bagi aku dah dianggap tua , aku dah boleh blaja nak menerima kutukan , teguran and so on . Aku buat salah gak . Kalau aku xde member2 aku rasa aku still sesat and bodoh . And kalau dah aku sorg bajet betul , member2 lain yg ramai ckp ko salah memang sumthing wrong la . Memang aku salah la tp aku je xnk mengaku . Dari aku jd a lonely faggot dok mengutuk member dari belakang baik aku pikir balik salah aku , terima yang aku salah , and move on dan jugak BERTERIMA KASIH kt member yang selama ni BERSUSAH PAYAH untuk aku and bersusah payah nak betolkan keadaan antara kita ! Now that is a fucking FRIENDSHIP ! And i will be there for u and u and also YOU for the rest of my life ok ! And if u dare to fucking spoil this friendship , u damn well know im gonna fucking blow ur balls to get u in the right track !

6 comments:

  1. Gua sokong zuhaili.fathi.ahmad.sharibuu. Gua undi Naqib Putra jadi Yang Di-Pertua MPP. Gua guna undi pukal.

    ReplyDelete
  2. Haha . Menyentuh hati x ? Gua sedeh bai ! Walaupun mcm Eminem skit tp gua sedeh bai ! Haha

    ReplyDelete
  3. gua tau lu sedih.lain orang lain ragam.ostat gua penah kata,rambut sama hitam,perut kental lain lain.gua syak dia buat ayat sendiri pasal dulu dia atlet bina badan.

    ReplyDelete
  4. byknye four letter words xbaik ar

    anyway adoooiiii bukak2 dh sakit mate gambar xleh besar lagi ke hahahaa

    anyway, comment ostad ko tu futty lawak doh kesengalan terserlah hahaha

    ReplyDelete
  5. Yana ! Four letter words tu la baru menusuk kalbu . Kalau x smpi bila tak faham . Haha .

    Futty The grabber memang ! HAHA

    Hensem kan abg Taffman kt atas moto ! HAHAHAHAHA

    ReplyDelete